INFORMACJA PRASOWA Warszawa, dn. 09.11.2020Elastyczne biura znów na topieWraz z rozpowszechnieniem się elastycznego modelu pracy zyskaliśmy pewność, że biu
Informacja prasowa Dąb – król na salonachLudzie od wieków chętnie wykorzystywali drewno dębu, nie tylko do budowy swoich domów, ale również mebli. Zaletą tego gatunku drewna jest wytrzymałość, ale i piękne rysunki,
Informacja prasowaWarszawa dn. 21.08.2017Pierre Frey – francuski styl życiaJednym z gości honorowych Warsaw Home 2017 będzie Pierre Frey – wnuk założyciela kultowej firmy, uosabiającej francuski styl oraz zamiłowanie do e
Informacja prasowaWarszawa, 30 sierpnia 2018Szybkość prania w najłagodniejszej formie dzięki technologii AquaTechTMPralka wykorzystująca technologię AquaTechTM to nowy produkt zaprezentowany przez markę Beko na międzynarodow
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Ciepłe i zimne kolory – do jakich wnętrz pasują najbardziej?Powszechnie wiadomo, że temperatura koloru wpływa na postrzeganie otoczenia. Tak samo jest w aranżacji wnętrz. Ciepłe tonacje zmniejszaj
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj
Płaski ogrzewacz wody z elektronikąNa rynku dostępny jest elektryczny ogrzewacz wody, z cyfrowym sterowaniem, który jest elegancki, smukły i wydajny. Przeznaczony jest do domów, gdzie design urządzenia ma duże znaczenie, a wol
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Kto zarobi najwięcej na przetwarzaniu danych na brzegu sieci?Przetwarzanie na brzegu sieci jest jednym z najważniejszych trendów XXI wieku dla branży telekomunikacyjnej i IT. Będzie odgrywać kluczową rolę we wdrożeniach 5G i
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�