Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma
Ulubione ubrania to coś więcej niż kawałek tkaniny – to część naszej osobowości. Pokazują, kim jesteśmy, co czujemy, w co wierzymy. Dlatego potrzebują czegoś więcej niż zwykłego prania. Zasługują na troskę. Nowa lin
Prime – sztuka łączenia kontrastówSzukając wyposażenia do nowoczesnej kuchni warto zwrócić uwagę na gorącą nowość – połączenie stali z granitem opracowane przez firmę Deante.Nowy zlewozmywak Prime łączy ostre, a
Trend na minimalizm już na stałe wpisał się w upodobania wielu projektantów. Dla miłośników ponadczasowego designu, marka Gamet proponuje kultowe uchwyty – Piatto oraz Trapano. Kolekcje to ukłon w stronę nowoczesnych nu
Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie profilu to niejedy
Informacja prasowa29/11/2018Pivotal stworzył benchmark dla firm, które chcą sprawdzić, jak wygląda ich cyfrowa transformacjaW krajach rozwiniętych już 37 proc. aplikacji działa w chmurzePośród wszystkich systemów
Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok• W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach której przek
Diament Forbesa 2021 dla BostikPrzyznawane rokrocznie Diamenty Forbesa to nagroda, która docenia przedsiębiorstwa wyznaczające trendy. W tym roku – już po raz 13 – ogłoszono listę firm, które należą do grona najdynamiczni
Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz – głosi słynne powiedzenie. I trudno się z nim nie zgodzić. Dlatego warto zadbać o dobre wejście – i to dosłownie. To w końcu ta część posesji, z której korzystamy nie tylko m
Warszawa, 25 kwietnia 2018 rokuNowości w kolekcji MOOD Flexformu manifestują nowy kierunek jaki objęła marka, odkąd Stefano Gaggero został jej dyrektorem artystycznym. O ile do niedawna estetyka mebli z linii MOOD nawiązywała