Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Warszawa, 21 stycznia 2020INFORMACJA PRASOWAAuta używane w sektorze MŚP: stan techniczny jednym z kluczowych kryteriów podczas zakupu!Ponad połowa mikro, małych i średnich firm w Polsce kupuje samochody używane. Oprócz oczyw
Warszawa, 12 października 2017 r. Szukasz oryginalnego pomysłu na stolik, kuchenny blat czy komodę? A może brakuje ci niebanalnego rozwiązania ściany, które nie tylko ożywi wnętrza, ale również wpuści do środka trochę ba
Informacja prasowa Well.hr02.07.2019 Pracownicy uprawiający sport bardziej zadowoleni, wydajni, zaangażowani – nowy raport Well.hr dotyczący rynku pracy w PolsceCoraz więcej firm zachęca swoich pracowników do aktywności fiz
Informacja prasowa13.04.2018r. Materiały we wnętrzach publicznych muszą wiele znieść – użytkowane są każdego dnia przez wiele osób, narażone na działanie wilgoci i silnych środków czyszczących oraz różnego rodza
„W nowym roku będę oszczędzać!” – taką obietnicę składa sobie samemu co szósty Polak. I choć 80 proc. z nas rozpoczyna styczeń z jakimś postanowieniem, tylko co dziesiątej osobie się udaje je zrealizować. Szanse na
W okresie zimowym istnieje zwiększone ryzyko występowania alergenów w naszej sypialni niż latem. Brak regularnej wymiany pościeli, oprócz obniżenia komfortu snu, może negatywnie wpływać na stan naszego zdrowia. Jak zadbać o
Dostosowanie wystroju i wyposażenia łazienki do potrzeb najmłodszych członków rodziny jest konieczne, by dzieci mogły nauczyć się samodzielnego wykonywania czynności higienicznych. Na jakie rozwiązania warto się zdecydować?
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie