Wiadomości Branżowe

Centrala sterująca FAAC E145. Do zadań specjalnych

Centrala sterująca FAAC E145. Do zadań specjalnych
Centrala sterująca to serce nowoczesnej automatyki wjazdowej. E145 została zaprojektowana do kierowania pracą bram skrzydłowych i przesuwnych, przeznaczonych do kontroli przejazdów i przechodzenia. Dzięki innowacyjnemu zasilaczowi impulsowemu, możliwości swobodnego doboru układów logicznych i łatwemu programowaniu, otrzymujemy przyjazny użytkownikowi system do zadań specjalnych.Na straży bezpieczeństwaE145 to wysoce czuły moduł wyposażony w innowacyjne rozwiązania wykrywania przeszkody oraz dostosowania szybkości ruchu, zgodne z normą DM 2006/42/WE. Każdy silnik zaopatrzono w dwa przekaźniki – jeden przeznaczony do otwierania, drugi do zamykania. Umożliwia to uzyskanie znacznie większej reaktywności i sterowalności systemu. Zastosowane Safe Codery z łatwością wychwytują przeszkodę na drodze skrzydła, zatrzymują je, chroniąc w ten sposób przed sforsowaniem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.W trosce o portfelCentrala została zaprojektowana tak, by pobierała jak najmniejszą ilość prądu, co zapewnia wysoką wydajność energetyczną. Ponadto E145 jest w stanie pracować w bardzo niskim poborze (Sleep) w trybie czuwania. Zgodnie z założeniami

Centrala sterująca to serce nowoczesnej automatyki wjazdowej. E145 została zaprojektowana do kierowania pracą bram skrzydłowych i przesuwnych, przeznaczonych do kontroli przejazdów i przechodzenia. Dzięki innowacyjnemu zasilaczowi impulsowemu, możliwości swobodnego doboru układów logicznych i łatwemu programowaniu, otrzymujemy przyjazny użytkownikowi system do zadań specjalnych.

Na straży bezpieczeństwa

E145 to wysoce czuły moduł wyposażony w innowacyjne rozwiązania wykrywania przeszkody oraz dostosowania szybkości ruchu, zgodne z normą DM 2006/42/WE. Każdy silnik zaopatrzono w dwa przekaźniki ? jeden przeznaczony do otwierania, drugi do zamykania. Umożliwia to uzyskanie znacznie większej reaktywności i sterowalności systemu. Zastosowane Safe Codery z łatwością wychwytują przeszkodę na drodze skrzydła, zatrzymują je, chroniąc w ten sposób przed sforsowaniem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.

W trosce o portfel

Centrala została zaprojektowana tak, by pobierała jak najmniejszą ilość prądu, co zapewnia wysoką wydajność energetyczną. Ponadto E145 jest w stanie pracować w bardzo niskim poborze (Sleep) w trybie czuwania. Zgodnie z założeniami programu Green Tech system wyposażono w funkcję spowolnionego startu skrzydła, co nie tylko skutkuje wyrównaniem poboru mocy (nagły moment startu pochłania wiele energii), ale pozwala uniknąć nałożenia się na siebie dwóch skrzydeł i uszkodzenia bramy. 

W służbie użyteczności

Tak, jak w przypadku centrali E045, system obsługuje mechanizm BUS ? 2EASY, dzięki któremu możliwe jest podłączenie urządzeń pomocniczych. Moduł sterujący jest wyposażony w 2-kanałowy, wbudowany system dekodujący OMNIDEC. Pozwala on na zapisanie w pamięci, za pomocą dodatkowego odbiornika, pilotów pracujących na częstotliwościach 433 i 868 MHz. E145 może być także zaprogramowana z komputera PC/MAC i jest przygotowana do podłączenia do nowej FAAC GCOM, NetCom i modułów XCOM.

Centrala obsługuje wiele logik pracy, w tym krok-po-kroku, automatyczne zamykanie, automatyczne zamykanie po przejechaniu samochodu, logikę półautomatyczną, mieszaną i inne.

Specyfikacja techniczna:

zasilanie silnika: 230 V
programowanie: wyświetlacz
logiki pracy:
automatyczna, półautomatyczna, dead man
sygnalizacja wejść/wyjść:
wyświetlacz
diagnostyka:
tak
programowanie za pomocą PC:
tak

A to już wiesz?  Małe firmy i przedsiębiorstwa w 2014. Badanie na temat nastrojów gospodarczych wśród mikro i małych firm w Polsce

Cena: 690,00 PLN netto


dostarczył infoWire.pl
Źródło FAAC. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy