Skip to content
poniedziałek, 1 grudnia, 2025
Latest:
  • Salon kąpielowy w minimalistycznym stylu
  • Łużycka Office Park i Łużycka Plus z nowym właścicielem
  • Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION
  • Wystarczy jedna saszetka, czyli sposoby na odświeżenie wnętrz na każdą kieszeń
  • Rachunki za prąd i ogrzewanie bliskie 0 zł?
Przejmij scenę razem z Rockstar

Garaż to nie tylko brama

Aktualności i wiadomości prasowe: drzwi, bramy garażowe, automatyka, napędy, okna, rolety

  • garazowe.pl
  • Aktualności
  • Dom
  • Garaż
  • Budownictwo
  • Meble
  • Ogrzewanie
  • Łazienka
  • Wystrój wnętrz
  • Wiadomości Branżowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 garazowe.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://beamy.garazowe.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://beamy.garazowe.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink manufacturer #rockstar energy drink reddit #rockstar energy drink 12 pack #rockstar energy drink flavors #rockstar energy drink jersey #rockstar energy drink 0 sugar
  • ← Poranna toaleta, żeby doprowadzić się do „porządku” i szybka kąpiel, która przygotowuje do snu: Łazienka – witaj w królestwie domowego odpoczynku!
  • Nowe kolory lakierobejcy Tikkurila Valtti Plus Complete →
Ciekawe artykuły

Rozwój pracowników jest naszą siłą!

Rozwój pracowników jest naszą siłą!
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowa Rozwój pracowników jest naszą siłą! Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i […]

Ciepło z kamienia – 5 pomysłów na aranżację strefy kominkowej

Ciepło z kamienia – 5 pomysłów na aranżację strefy kominkowej
Kominek to niezawodny sposób na stworzenie przytulnej, magicznej atmosfery w salonie. Nie tylko zapewnia przyjemne ciepło w jesienne i zimowe wieczory, lecz także czaruje tańczącymi […]

Nowy wymiar kuchennej elastyczności

Nowy wymiar kuchennej elastyczności
Nowy wymiar kuchennej elastyczności Trudno wyobrazić sobie funkcjonalną kuchnię bez baterii z obrotową wylewką. Napełnianie naczyń czy mycie produktów spożywczych – możliwość skierowania strumienia wody […]

Salon i taras – doskonale zgrany duet

Salon i taras – doskonale zgrany duet
Warszawa, 18.04.2018 r. Informacja prasowa Nasz styl życia zmienia się, a wraz z nim ewolucję przechodzą nasze domy i mieszkania. Coraz ważniejsza staje się strefa […]

Zlewozmywak Deante Capella Precious zdobył Złotą Villę

Zlewozmywak Deante Capella Precious zdobył Złotą Villę
Zlewozmywak Deante Capella Precious zdobył Złotą Villę! Kapituła konkursu doceniła oryginalność, jakość oraz wysoki standard wykonania limitowanej kolekcji zlewozmywaków stworzonej przez polską firmę Deante. Z […]

Solidny jak Compact

Solidny jak Compact
Informacja prasowa 13.04.2018r. Materiały we wnętrzach publicznych muszą wiele znieść – użytkowane są każdego dnia przez wiele osób, narażone na działanie wilgoci i silnych środków […]

Płytki na taras i do ogrodu

Płytki na taras i do ogrodu
Płytki na taras i do ogrodu Wykonane z gresu płytki tarasowe o grubości 2 centymetrów są odporne na warunki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne, wilgoć, środki chemiczne […]

Bezpłatne konsultacje z designerami w całej Polsce z Tikkurila

Bezpłatne konsultacje z designerami w całej Polsce z Tikkurila
Warszawa, 8 czerwca 2018 r. Bezpłatne konsultacje z designerami w całej Polsce z Tikkurila Tikkurila organizuje w całym kraju bezpłatne konsultacje z designerami dotyczące kolorów […]

Wilgoć? Nie ma problemu!

Wilgoć? Nie ma problemu!
Informacja prasowa Wilgoć? Nie ma problemu! Płyty drewnopochodne w łazience? Jeszcze do niedawna wykonawcy i producenci mebli uważali, że to zły pomysł. Z obawy przed […]

Polacy nie lubią spóźnialstwa i spędzania czasu w telefonie

Polacy nie lubią spóźnialstwa i spędzania czasu w telefonie
Informacja prasowa Warszawa, 7 listopada 2019 r. Życie w ciągłym niedoczasie to źródło sporej frustracji dla naszego społeczeństwa – pokazują badania „Czas ma znaczenie. Opinie […]
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
    szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia
jak zrobić bramę uchylną, jak zrobić drzwi garażowe, testing0\XOR(if(now()=sysdate() sleep(15) 0))XOR\Z, jak zrobic brame garazowa, testing\||DBMS_PIPE RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98) 15)||\, brama garażowa uchylna jak zrobić, testing-1 waitfor delay \0:0:15\ --, testing\\, projekt garażu pdf, testing
testing, testing\\, testing\||DBMS_PIPE RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98) 15)||\, testing-1 waitfor delay \0:0:15\ --, testing0\XOR(if(now()=sysdate() sleep(15) 0))XOR\Z, projekt garażu pdf, jak zrobic brame garazowa, jak zrobić drzwi garażowe, jak zrobić bramę uchylną, brama garażowa uchylna jak zrobić
Tagi
ArmacellArteBostikBudownictwoDen BravenDobroplastDom, LIFESTYLEGuardianH+HInvenajakjestlampyLibetnieNowodvorskiNowodvorski LightingorazRosanerowineo
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.